LELAKI INI BONGKAR AKTIVITI PELACURAN DI BANGLADESH YG SGT DAHSYAT ! PATUTLAH DORANG SUKA GADIS MELAYU !

LELAKI INI BONGKAR AKTIVITI PELACURAN DI BANGLADESH YG SGT DAHSYAT ! PATUTLAH DORANG SUKA GADIS MELAYU !

Lelaki Ini BONGKAR Aktiviti Pelacuran Di Bangladesh Yg Sgt DAHSYAT ! Patutlah Dorang Suka Gadis Melayu !

Lelaki Ini BONGKAR Aktiviti Pelacuran Di Bangladesh Yg Sgt DAHSYAT ! Patutlah Dorang Suka Gadis Melayu !

Menghela nafas panjang saya. Mengeluh. Teringat juga di Negara sendiri, adakah situasinya sama? Yang kes di Bangladesh ni, pelacur semuda 7 tahun hingga 17 tahun. Kenapa?...


ARTIKEL MENARIK: DUNIA SEMAKIN GILA!! ,,,,Laman WEB Sosial Baru Galakkan Ahlinya Tukar Isteri Tunang Dan Kekasih Termasuk Orang Melayu.

Lihat 8 foto bagaimana pelacur kanak-kanak di Bangladesh diberi makan UBAT yang digunakan khas untuk MENGGEMUKKAN lembu..

Buka mata. Lihat hidup kanak-kanak Bangladesh ini.

kanak%2Bbangla2.jpg

Menghela nafas panjang saya. Mengeluh. Teringat juga di Negara sendiri, adakah situasinya sama? Yang kes di Bangladesh ni, pelacur semuda 7 tahun hingga 17 tahun. Kenapa? Sebab desakan hidup. Kalau anak kita, adik kita masa berumur 7 tahun , riang gembira bersama kawan-kawan dekat sekolah, anak gadis di Dhaka ni terpaksa melayan lelaki hidung hitam yang sanggup mengeseks dengan kanak-kanak sebab hawa nafsu. Sedih betul lihat gambar-gambar ni.

kanak%2Bbangla3.jpg
Maya, 16 tahun, mengenakan lipstik di depan seorang pelanggan di kamarnya yang kecil di Kandapara, Tangail, timur laut Bangladesh

kanak%2Bbangla4.jpg
Kamar kecil untuk bersenggama


kanak%2Bbangla5.jpg

kanak%2Bbangla6.jpg

Di bandar Dhaka Bangladesh anak gadis yang dipaksa masuk ke dalam kehidupan yang menghinakan pelacuran, penyeksaan dan dipaksa memakan steroid.

Di Tangail, 800 wanita termasuk remaja telah terperangkap dalam kancah pelacuran selama bertahun-tahun.

kanak%2Bbangla7.jpg
Pekerja seks menunggu pelanggan di depan ‘biliknya’ di Bangladesh.


Pelacuran remaja adalah satu rahsia terbuka di Bangladesh walaupun ia perbuatan yang tak berperikemanusiaan. Gadis dipaksa memakan ubat yang digunakan untuk menggemukkan lembu yang dipanggil Oradexon. Gadis-gadis yang terpaksa menggunakan dadah untuk “lebih kuat dan sihat”. Kasihan betul. Agaknya di negara kita pun macam ni tak eh?

kanak%2Bbangla8.jpg
Dadah Oradexon yang digunakan untuk menggemukan lembu yang terpaksa dimakan oleh pelacur kanak-kanak ini.

“Tuan saya memaksa saya untuk mengambil tablet. Dia memukul saya dan tak memberi makanan,” Hashi, pelacur, yang mempunyai seorang anak lelaki berusia empat tahun yang tinggal dengan saudara mara.

“Dia mengugut saya dan mengingatkan saya tentang hutang-hutangsaya. Pelanggan sentiasa mencari untuk anak-anak gadis yang sihat. Saya mengambil Oradexon. Saya memerlukan pelanggan, jadi saya boleh membayar bil-bil dan pinjaman saya. Saya ingin menyimpan wang untuk anak saya,” katanya.

kanak%2Bbangla9.jpg
Hashi menunggu pelanggan tua tak sedar diri.


kanak%2Bbangla10.jpg
Maya, 16 tahun yang menunggu pelanggan tua yang tak sedar diri juga.


kanak%2Bbangla11.jpg
Maya sedang makan sebelum memulakan ‘pekerjaan’ beliau.


kanak%2Bbangla12.jpg
Hashi, 17 tahun, memeluk Babu, atau ‘suami’ , di dalam bilik kecil di rumah pelacuran Kandapara dalam Tangail, timur laut Bangladesh.

Menurut BBC, satu tinjauan yang dijalankan oleh Action dalam dua kancah pelacuran mendapati Oradexon untuk menjadi sangat ketagihan dan memudaratkan. Ia mengatakan pil boleh mempunyai Keberkesanannya menjejaskan ke atas hormon-hormon, menyebabkan tekanan darah tinggi, ruam kulit dan kerosakan hati. Dari masa ke masa, dadah boleh merosakkan sistem imun wanita dan tiga pengguna dipercayai telah mati.

Tak mampu nak kata apa-apa. Mungkin tak ada pilihan hidup yang lebih baik untuk mendapatkan duit dan makanan. Patutlah warga asing Bangla kalau datang Malaysia bukan main kerja keras dia untuk cari duit. Dan even kedai-kedai pun guna khidmat mereka dari rakyat tempatan sebabkan kerajinan mereka. Macam ni punya miskin sampai kanak-kanak pun dijadikan pelacur. Tak mampu lah saya nak buat #twtupkaseh di Bangla untuk selamatkan mereka. Cuma saya doakan mereka akan dapat keluar dari kancah pelacuran dan pergi ke sekolah bersama anak seusia mereka. Kerana mereka ini berhak dapat pendidikan macam orang lain.


Liability insurance is an important aspect of an insurance policy as it will help to protect the business from various losses. For example, claims could be made against personal injury or property damage caused by employees, products or services. Business crime insurance is vital to have some protection in the case of forgery, theft, fraud or robbery. Such criminal activity can have a devastating impact on a business, and such crimes (especially online fraud) have become much more prevalent in the last five years, as the majority of businesses have an online component. Cargo and transportation features should be included if the business is involved in any type of haulage of goods. This will cover against goods that are lost or damaged during transportation (whether delivering or receiving goods). Workers compensation insurance should be a key component of a business insurance policy. This will ensure that the medical needs of the employees are met, should they go through an accident or disease. It will aid them in a quicker return to work where possible, while also protecting the business from potential lawsuits from current or past employees. When comparing insurance providers and premiums in Denver, look for the reputation and experience of the insurer as well as the speed of payout. It is also important to know the speed at which the claim will be handled, as this could drag the business into financial difficulties. Comprehensive insurance for your business is vital in the current economic climate to protect the organization and employees. However, each business has very specific needs, and they can vary from one year to the next. For this reason, an annual review of the insurance coverage is highly recommended to fully cover the business assets. In this sense, an insurance agent in Denver is very useful and can save a business money in the long term.

0 Response to "LELAKI INI BONGKAR AKTIVITI PELACURAN DI BANGLADESH YG SGT DAHSYAT ! PATUTLAH DORANG SUKA GADIS MELAYU !"

Post a Comment