EIZLAN YUSOF TONTON VIDEO ANAK SETIAP MALAM SEBAGAI PENGUBAT RINDU

EIZLAN YUSOF TONTON VIDEO ANAK SETIAP MALAM SEBAGAI PENGUBAT RINDU


Eizlan Yusof Tonton Video Anak Setiap Malam Sebagai Pengubat Rindu


Tinggal bersingan membuatkan Datuk Eizlan Yusof sering menonton video anak-anaknya sebagai pengubat rindu.

“Saya tak kisah pun kalau orang kata foto atau video anak lebih banyak berbanding diri sendiri. Ada sebab kenapa saya buat begitu.

“Sebenarnya Instagram (IG) banyak video anak sebab rindu, lagipun kami tidak tinggal sebumbung jadi video itu sajalah pengubat hati saya.

“Lebih mudah sebenarnya jika muatnaik di IG, saya boleh tonton video terdahulu mereka berulang-kali dengan lebih cepat tanpa perlu mencari dibahagian galeri video yang ada di telefon pintar.

“Setiap malam sebelum tidur saya pasti akan tengok video dulu sampai tersenyum sendirian. Hilang sikitlah penat bekerja bila lihat gelagat comel mereka.

“Anak yang sulung dah pandai guna telefon pintar jadi dialah yang hantarkan kepada saya video-video itu.

"Kadang-kadang bila bertemu, saya sendiri pun tidak lepaskan peluang merakamkan momen-momen menarik bersama mereka,” katanya ketika ditemui pada majlis pelancaran drama bersiri Lara Aishah baru-baru ini.

Dalam pada itu, Eizlan turut menyatakan rasa syukur kerana bekas isterinya, Vee Santie, 30, tidak pernah menghalangnya untuk bertemu tiga orang anaknya sekerap mungkin.

“Alhamdulillah, saya boleh jumpa anak-anak bila-bila masa saja dan bekas isteri juga tidak halang atau letakkan limit masa ketika bertemu mereka.

“Anak-anak masih kecil untuk faham situasi yang berlaku. Tetapi disebabkan kami kerap bertemu, jadi setiap kali saya tiada mereka hanya fikir saya keluar bekerja,” ujarnya.

Mengulas mengenai kehidupan peribadi, pelakon berusia 45 tahun ini menjelaskan dia belum terfikir untuk mencari pengganti.

“Buat masa ini saya sibuk dengan kerja dan masih belum terlintas untuk cari pengganti. Lebih selesa habiskan masa bersama anak-anak.

“Lagipun saya kini sambung pengajian di Universiti Utara Malaysia (UUM). Dengan belajar dan juga bekerja, saya rasa belum tiba masanya nak fikir tentang pengganti dalam masa terdekat.

“Kalau kawan, ya memang saya ada ramai kawan wanita tapi yang istimewa itu tidak ada.

“Saya tidak kata saya menutup pintu hati untuk berkahwin cuma bagi saya jodoh itu ditangan tuhan, kita tidak tahu apa yang akan berlaku pada masa hadapan. Kalau ada jodoh, saya terima,” jelasnya.

Terdahulu, Eizlan berkahwin dengan Vie Santie Harun pada tahun 2007 sebelum disahkan bercerai pada Februari 2015.

Hasil perkahwinan tersebut, mereka dikurniakan tiga cahaya mata, Vie Zaara, 8, Zareef Yusof, 6, dan Vie Zaalia, 3.

Dalam perkembangan lain, Eizlan turut membintangi drama Lara Aishah terbitan Global Station Sdn Bhd yang bersiaran setiap Isnin - Jumaat, jam 6.00 petang secara eksklusif di Astro Prima (saluran 105) dan siaran serentak di Maya HD (saluran 135).



Liability insurance is an important aspect of an insurance policy as it will help to protect the business from various losses. For example, claims could be made against personal injury or property damage caused by employees, products or services. Business crime insurance is vital to have some protection in the case of forgery, theft, fraud or robbery. Such criminal activity can have a devastating impact on a business, and such crimes (especially online fraud) have become much more prevalent in the last five years, as the majority of businesses have an online component. Cargo and transportation features should be included if the business is involved in any type of haulage of goods. This will cover against goods that are lost or damaged during transportation (whether delivering or receiving goods). Workers compensation insurance should be a key component of a business insurance policy. This will ensure that the medical needs of the employees are met, should they go through an accident or disease. It will aid them in a quicker return to work where possible, while also protecting the business from potential lawsuits from current or past employees. When comparing insurance providers and premiums in Denver, look for the reputation and experience of the insurer as well as the speed of payout. It is also important to know the speed at which the claim will be handled, as this could drag the business into financial difficulties. Comprehensive insurance for your business is vital in the current economic climate to protect the organization and employees. However, each business has very specific needs, and they can vary from one year to the next. For this reason, an annual review of the insurance coverage is highly recommended to fully cover the business assets. In this sense, an insurance agent in Denver is very useful and can save a business money in the long term.

0 Response to "EIZLAN YUSOF TONTON VIDEO ANAK SETIAP MALAM SEBAGAI PENGUBAT RINDU"

Post a Comment