Fattah Amin Tepis Gosip Jalinkan Hubungan Sejenis

Fattah Amin Tepis Gosip Jalinkan Hubungan Sejenis


Gara-gara kerap bergambar dengan penyanyi Fazli Zainal, ada pihak menuduh Fattah Amin mempunyai hubungan istimewa dengan Fazli.
Fattah akui beliau merasa pelik dengan sebuah blog yang menjadikan foto-fotonya itu dan menyebar berita tidak benar hanya untuk menghangatkan keadaan.
Sebenarnya saya malas hendak melayan gosip sebegini kerana ia akan menyebabkan perkara itu menjadi lebih besar selain tidak mendatangkan faedah. Bagaimanapun dakwaan dibuat oleh sesetengah blog dan forum yang mengambil gambar selfie kami itu di Instagram dan membuat kesimpulan kononnya kami ada hubungan sudah dikira sebagai fitnah.
Fitnah yang disebarkan dengan tujuan mengaibkan pada saya bukan benda main-main kerana ia boleh buat orang percaya dengan apa yang mereka baca tanpa mengetahui situasi sebenar.
Jelas Fattah, tidak salah untuk bergambar dengan Fazli kerana mereka sememangnya berkawan baik.
Rasanya gambar-gambar kami itu masih ada di Instagram Fazli dan pada saya dia tidak perlu memadam pun foto-foto itu kerana ia sekadar gambar biasa di antara dua orang kawan. Bukannya orang tidak kenal kami dan apa kewajaran kami nak buat perkara tak senonoh jika kami sanggup gambar itu ditatap oleh peminat di laman sosial.
Fazli ketika dihubungi pula berkara, beliau sedikit pun tidak terkesan dengan tuduhan yang dibuat oleh sesetengah pihak kerana ia adalah fitnah semata-mata.
Selagi perkara yang diperkatakan itu tidak benar buat apa saya hendak takut kerana isu yang ditimbulkan itu adalah fitnah.
Lainlah kalau gambar tersebar itu diambil oleh ‘paparazi’ tetapi ia daripada Instagram saya sendiri yang terang-terangan boleh dilihat oleh semua orang.
Menurut Fazli, pihak beliau sedang mempertimbangkan untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap mana-mana blog ataupn forum yang membuat tuduhan berunsur fitnah terhadap beliau dan Fattah.
Bila dua orang lelaki bergambar berdua, tidak semestinya mereka sedang menjalinkan hubungan istimewa. Janganlah terlalu memikirkan perkara negatif.




Liability insurance is an important aspect of an insurance policy as it will help to protect the business from various losses. For example, claims could be made against personal injury or property damage caused by employees, products or services. Business crime insurance is vital to have some protection in the case of forgery, theft, fraud or robbery. Such criminal activity can have a devastating impact on a business, and such crimes (especially online fraud) have become much more prevalent in the last five years, as the majority of businesses have an online component. Cargo and transportation features should be included if the business is involved in any type of haulage of goods. This will cover against goods that are lost or damaged during transportation (whether delivering or receiving goods). Workers compensation insurance should be a key component of a business insurance policy. This will ensure that the medical needs of the employees are met, should they go through an accident or disease. It will aid them in a quicker return to work where possible, while also protecting the business from potential lawsuits from current or past employees. When comparing insurance providers and premiums in Denver, look for the reputation and experience of the insurer as well as the speed of payout. It is also important to know the speed at which the claim will be handled, as this could drag the business into financial difficulties. Comprehensive insurance for your business is vital in the current economic climate to protect the organization and employees. However, each business has very specific needs, and they can vary from one year to the next. For this reason, an annual review of the insurance coverage is highly recommended to fully cover the business assets. In this sense, an insurance agent in Denver is very useful and can save a business money in the long term.

0 Response to "Fattah Amin Tepis Gosip Jalinkan Hubungan Sejenis"

Post a Comment