Saya Juga Hairan Belum Tersingkir Sedangkan Dua Kali Lupa Lirik – Ameng Spring



Dua kali melakukan kesilapan lupa lirik sewaktu membuat persembahan di Gegar Vaganza 3, ada sesetengah netizen mempersoalkan keputusan juri yang tidak menyingkirkan Ameng Spring daripada pertandingan berkenaan.
Untuk pengetahuan anda, Ameng sendiri merasa hairan mengapa beliau tidak tersingkir sedangkan kesilapan yang beliau lakukan itu mengundang pelbagai reaksi penonton. Ameng juga memberitahu beliau sebenarnya sudah bersedia untuk meninggalkan pentas GV3 pada minggu ke 4.
Saya sendiri pun hairan kenapa saya masih belum tersingkir walaupun sudah dua kali saya buat kesilapan lupa lirik sebelum ini.
Sebenarnya minggu ini saya sudah agak akan terkeluar kerana kesilapan lupa lirik tetapi nampaknya rezeki saya masih di sini untuk bertanding.
Ameng akui punca beliau selalu lupa lirik kerana tidak serius ketika menyanyikan lagu milik penyanyi lain.
Tambah Ameng, sejak menyertai GV 3 beliau sering merasa tertekan dan berharap akan tersingkir kerana sudah tiada hati untuk meneruskan perjuangannya dalam program tersebut.
Saya ingat lirik lagu itu tetapi mungkin kerana sikap tidak ambil berat dan ambil mudah menyebabkan saya jadi lupa. Ia bukan kesalahan orang lain sebaliknya kelemahan itu adalah daripada diri saya sendiri dan sebab itu saya pelik apabila masih bertahan.
Jujurnya sebelum menyertai GV3 hidup saya tenang tetapi sekarang saya sering tertekan mungkin kerana faktor usia dan tidak lagi mampu bekerja terlalu keras. Saya yakin akan melakukan kesalahan sama lagi selepas ini kerana saya tahu kemampuan saya berada di tahap mana sekarang.
Komitmen lain dan jadual padat setiap hari turut menambahkan tekanan sehingga saya berharap terkeluar kerana ingin meneruskan kehidupan.
Walaubagaimanapun,  kini Ameng tidak akan mensia-siakan lagi peluang yang diberikan oleh juri kepada dirinya. Ameng tidak akan berputus asa dan akan cuba melakukan yang terbaik selepas ini.

Liability insurance is an important aspect of an insurance policy as it will help to protect the business from various losses. For example, claims could be made against personal injury or property damage caused by employees, products or services. Business crime insurance is vital to have some protection in the case of forgery, theft, fraud or robbery. Such criminal activity can have a devastating impact on a business, and such crimes (especially online fraud) have become much more prevalent in the last five years, as the majority of businesses have an online component. Cargo and transportation features should be included if the business is involved in any type of haulage of goods. This will cover against goods that are lost or damaged during transportation (whether delivering or receiving goods). Workers compensation insurance should be a key component of a business insurance policy. This will ensure that the medical needs of the employees are met, should they go through an accident or disease. It will aid them in a quicker return to work where possible, while also protecting the business from potential lawsuits from current or past employees. When comparing insurance providers and premiums in Denver, look for the reputation and experience of the insurer as well as the speed of payout. It is also important to know the speed at which the claim will be handled, as this could drag the business into financial difficulties. Comprehensive insurance for your business is vital in the current economic climate to protect the organization and employees. However, each business has very specific needs, and they can vary from one year to the next. For this reason, an annual review of the insurance coverage is highly recommended to fully cover the business assets. In this sense, an insurance agent in Denver is very useful and can save a business money in the long term.

0 Response to "Saya Juga Hairan Belum Tersingkir Sedangkan Dua Kali Lupa Lirik – Ameng Spring"

Post a Comment